HTML

Páros Kintorna

Ez egy egészségblog. Mi ketten - Balázsy Panna és Gellért Gábor - eldöntöttük, hogy rendbe rakjuk magunkat testileg-lelkileg. És megmutatjuk, hogy ez kortól és állapottól függetlenül lehetséges.

 

mozgás   étkezés   helyreállítás   hagyományos   alter   más

Gyertek csiszolatlan gyémántot csiszolni!

2014.09.27. 15:42 :: GGazigazi

Drága Panna! Mivel közeledik Szent Mihály napja, ma magyar kutyafajták bemutatóján jártam. Szent Mihály napja ugyanis a gazdasági év fordulója - gondolom manapság is. A pásztorok ezen a napon hajtották be az addig legelésző állatokat a falvakba. Elszámoltatták és kifizették őket. Ebből annyi maradt meg, hogy a parkba kihajtottak 15 birkát, és azokon mutatták be a kutyák a tudásukat. El voltam bűvülve... A komondorok, a kuvaszok, a pulik, a pumik, a mudik... egyik csodálatosabb fajta, mint a másik. Oda vagyok a magyar fajtákért! Ha majd még jobban megvénülök, veszek egy pumit! (Azért nem most, mert sok mozgás kell nekik!) És vele mászkálok a határban!

kutyibemut.jpg

Tessék egy kép a kuvaszokról. Csodálatosak! Na de nem is erről akartam írni. Hanem a csiszolatlan gyémántról! A ketogén paleolit oldalon ajánlották a Fakanál ételbárt, mint remek paleo kifőzde. Irány a Baross utca! Amikor odaértem, megállapítottam, hogy a hely üzemeltetői nem a marketing királyai! Csaknem elmentem a bejárat mellett.

fenykepkint2.jpg

Így néz ki a bejárat!

tablakint.jpg

És kicsivel mellette ez az étlap! Hát nem egy stílustanulmány! És sehol sincs feltüntetve, hogy itt paleolit ételek kaphatóak. Nyoma sincs ennek a remek lehetőségnek!

gonosz.jpg

Bementem. Belül is elég kemény! Pincehelyiség, hátul ezzel a kegyetlen túlsúlyos szakáccsal.

gonoszk.jpg

Megmutatom közelről is. Van valami élveteg a tekintetében. De valami természetellenes élvetegség.

hölgy.jpg

De ezzel a kifogásaim el is múltak. Jöjjenek a pozitívumok! A hely minden furcsasága ellenére tiszta hatású. És a házigazda hölgy komolyan veszi a hivatását. Mindenkihez van egy jó szava, megpróbálja megoldani a vendégeit ügyes-bajait. Mondtam neki, hogy paleolitot szeretnék enni. Mosolygott... "Balázs mindjárt csinál magának". És feltűnt a konyha ajtajában a szakács úr, Balázs, aki maga ketogén paleolit módon étkezik. (Már sok-sok kilót fogyott!) Bólintott, leültem a túlsúlyos, élveteg szakács alá, és vártam vagy öt percig. "Elkészült, jöjjön!" Kaptam egy adag húslevest tojással egy elképesztő fémkübliben, meg egy adag cigánypecsenyét káposztakörettel.

ciganypecs.jpg

Így nézett ki! Amellett, hogy a marketingtevékenységükkel is volt némi problémám, a tálalóművészetük is hagyott kívánnivalót maga után. Viszont olyan finomnak tűnt, és úgy illatozott, hogy egy előttem álló pasi, aki már rendelt, rámutatott és csak annyit kérdezett: kaphatok olyat? És kaphatott! Onnantól kezdve időről-időre összekacsintottunk. Összehozott minket a közös ebéd élménye. Közben szánakozva néztük azokat a szerencsétleneket, akik mást választottak.

Az étel remek volt, legalábbis az én ízlésemnek maximálisan megfelelt. Finom, házias ízek. Ilyenekkel lehet megvenni engem kilóra. És mivel tudtam, hogy a szakács paleolit, úgy éreztem, biztosan rendben van az étel. Hiszen magának is ezt főzte. Nála ez nemcsak üzlet, életmód is! Állítólag töprengenek az ételkiszállítás beindításán. Egyből jeleztem, hogy érdekel a dolog. Kifizettem 900 forintot - nagyon kedvező az ár -, és távoztam! Még az élveteg szakács sem követett...

Szólj hozzá!

Címkék: táplálkozás egészség hedonista életmódváltás paleolit paleolit étterem

A bejegyzés trackback címe:

https://paroskintorna.blog.hu/api/trackback/id/tr796736551

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása