HTML

Páros Kintorna

Ez egy egészségblog. Mi ketten - Balázsy Panna és Gellért Gábor - eldöntöttük, hogy rendbe rakjuk magunkat testileg-lelkileg. És megmutatjuk, hogy ez kortól és állapottól függetlenül lehetséges.

 

mozgás   étkezés   helyreállítás   hagyományos   alter   más

Vörös orca

2014.03.18. 20:44 :: pankajafajalatt

Önalázás. Inkább nevezzük lila fejnek.

Első alkalommal nagyon könnyű volt. Nem is tartott sokáig. Még zuhanyozni sem volt kedvem, alig izzadtam.

Aztán jött a második alkalom. Igen, barátom, büszkén állítom, nem adtam fel egynél. Elmentem újra. Jó, kihagytam egy hetet, mert betegek lettek a gyerekek, de aztán folytattam. Persze az elején még egyszerűen megy a dolog, csak később jönnek a gondok. Mint például most. 

Jól indult ez is, csak nem volt elég magas az a láb. Nem volt elég magas a felülés. A fekvőtámasz viszont túl magasra sikeredett. Égnek állt a hátsó felem. Mert úgy könnyebben ment. Be kell vinnem valami inspiráló zenét. Ne csak a fogaim csikorgását hallgassam...Például a mostani kedvencemet, hátha egyszer úgy fogok kinézni, mint ezek a húszéves csajok. Hahahaha.

A dal így kezdődik: everybody get up!

 

A számolás arra mindenesetre nagyon jó, hogy tudom, egyszer a végére érünk. Zihálva, szenvedve, igyekezve. 

Azóta is fáj a vádlim, meg olyan helyek, ahol nem is tudtam, hogy izom van. Érzem, hogy a neheze még csak most kezdődik. 

Te melyik vagy a videón? Bárki, aki nézi a csajokat? :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://paroskintorna.blog.hu/api/trackback/id/tr245868540

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása