HTML

Páros Kintorna

Ez egy egészségblog. Mi ketten - Balázsy Panna és Gellért Gábor - eldöntöttük, hogy rendbe rakjuk magunkat testileg-lelkileg. És megmutatjuk, hogy ez kortól és állapottól függetlenül lehetséges.

 

mozgás   étkezés   helyreállítás   hagyományos   alter   más

Az első lépések...

2014.02.14. 14:52 :: GGazigazi

Na szia! Bevallom, hogy viszolygoamerikaipali.jpgk az amerikai palacsintától. Azt érzem rajta, mint sok más amerikai ételen. Hogy mindenből olyan sok… A palacsinta vastag, rajta folyik a juharszirup, meg a gőzöm sincs még micsoda. A csoki az minimum szökőkút. A fánk akkor fánk, ha nyakon van öntve egy 2 milliméter vastag édes réteggel, ami piros, barna vagy fehér. Belül meg vadul támad a töltelék. Ja és a töltelék az mindig minimum két valami. Nutellás-banános, epres-vaníliapudingos. Rá darált smarties… Most olyan vagyok, mint egy duzzogó öreg komcsi, aki visszasírja a szocializmus éveit…

Képzeld, még valami eszembe jutott, amit elmesélt nekem a Tóth Tamás. Tudod, az obezitológus (kéjelgek ebben a szóban). Azt mondta, hogy a fogyókúrában az a nehéz, hogy a sejtjeid megtanulnak téged. Biztosan beszélgetnek is egymással. “Te figyelj, hogy lehet az a kövér, összevissza zabálós gazda? Megvan, éldegél. Hamarosan küldi az utánpótlást! Közeledik az este.”

És én megbízhatóan dobok még két szendvicset. Namármost… Ha úgy döntök, hogy változtatok az életemen, és lefogyok, majd utána másképpen fogok élni, az egyelőre az én privát döntésem. Mégsem mehetek el látogatóba az összes sejtemhez, hogy elmagyarázzam nekik, hogy ők mostantól egy egészségesen élő, fitt ember beosztottjai!

Tehát elkezdem a fogyókúrát, a sejtjeim meg összesúgnak. “Mi a fene van már! Hol a kaja? Én egy kövér ember sejtje vagyok, nekem ennem kell. Mekkora egy szemét! Bekódolt, most meg nem táplál. Hé, barátaim, spóroljatok a kajával, valami történt ezzel az apaállattal!”

Ő spórol, az én fogyásom előbb-utóbb akadozik, akadozik és leáll. És az első zabálásnál beépít és beépít. Készül a visszatérő rossz időkre. 2 év is eltelik, mire a sejtek azt kezdik mondogatni. “Én egy sportos ember sejtje vagyok. Ma túl sokat evett. Émelygek, elmehetne futni!”

Körülbelül ez lehet minden fogyókúra rákfenéje. Hogy nem elég nekünk eldöntenünk, hogy változtatni akarunk. A testünket is meg kell győznünk arról, hogy komolyan gondoljuk a dolgot. Ez nem egy rövid folyamat. Évekbe telik.

Egyébként az jutott eszembe, hogy kezdjük azzal, hogy megmérjük a testösszetételünket. Van egy haverom, akinek van egy spéci mérlege. Eljössz? Legalább támogatsz a nehéz pillanatokban, amikor ráállok?

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://paroskintorna.blog.hu/api/trackback/id/tr45814249

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása