HTML

Páros Kintorna

Ez egy egészségblog. Mi ketten - Balázsy Panna és Gellért Gábor - eldöntöttük, hogy rendbe rakjuk magunkat testileg-lelkileg. És megmutatjuk, hogy ez kortól és állapottól függetlenül lehetséges.

 

mozgás   étkezés   helyreállítás   hagyományos   alter   más

Az arcüregedbe forró olajat öntsenek...

2014.10.15. 11:45 :: pankajafajalatt

Köszönöm az előző írásodat. Nem tudtam, hogy gondjaid vannak a bal és jobb oldal meghatározásával. Másoknak is van ezzel problémája.

Tegnap láttam erről egy testépítős videót, de mire megmutattam volna, leszedték. A Dunakanyar kupán keresik a versenyzők a fordulási irányt, de nem találják.

teste.jpg

 

Erről eszembe jut, hogy egyszer én is voltam testépítő versenyen, fel is léptem, de műsorvezetői minőségben. Ámulat, csak ezt tudom mondani. Tudtad, hogy az összes falat szemmagasságig beborítják nejlonnal, hogy a narancssárgára festett testépítő urak nehogy összepiszkolhassák? Ahogy sétálsz a nejlonos falak mellett, mindenről folyik a narancsos lé. Nagyon guszta. És azt tudtad, hogy a testépítők átlagmagassága vetekszik az enyémmel? Erről persze van egy elméletem, hogy alacsony férfiak miért kezdik el az izmaikat hatalmasra növeszteni. Ott álltam a színpad szélén, vártam, mikor kerülök ismét sorra, és mellettem állt egy szőke testépítő. Nézegettem az izmait, mert közelről egészen fura élmény. Aztán a szemem a bicepszére siklott és ott ragadt. Képzeld, egy háromszög (!) alakú izom állt ki belőle. Gondoltam is, ez nem lehet teljesen normális. Majd a szemem a bokájára tévedt, ami teljesen ödémás állapotban volt. Nem sokkal később elvitték a mentők. De azért jól sikerült a verseny.

Ahogy azt már többször jeleztem, szerintem neked isteni lenne egy jól irányzott ajurvédás kezelés az arcüreg problémáidra. Egy kis forró olaj bele, és minden rendbejön. Meg kell tanulnod nem ellenállni.

Na jó, nem pontosan így zajlik, hanem valahogy így: gyógyolajos fejmasszázst kapsz, ami ellazítja a lerakódásokat, aztán jön egy kis gyógynövényes gőz, meg speckó orrcsepp, és tárárárá, kitisztultak az üregek. Hát nem jobb ez, mint valami szteroidos rémálom, aminek ki tudja hány és mikor keletkező mellékhatása is lehet?

Addig is, amíg nem bírlak meggyőzni, hogy ez a módszer is ér egy próbát, szépen kérlek, ne add fel a jógát, mert egy idő után el fogsz csodálkozni, ígérem. De tényleg. Szuper lesz!

Szólj hozzá!

Címkék: egészség fogyókúra jóga életmódváltás ajurvéda

A bejegyzés trackback címe:

https://paroskintorna.blog.hu/api/trackback/id/tr556794675

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása