HTML

Páros Kintorna

Ez egy egészségblog. Mi ketten - Balázsy Panna és Gellért Gábor - eldöntöttük, hogy rendbe rakjuk magunkat testileg-lelkileg. És megmutatjuk, hogy ez kortól és állapottól függetlenül lehetséges.

 

mozgás   étkezés   helyreállítás   hagyományos   alter   más

A rendszeres jógázók nem csikorognak

2014.10.13. 10:52 :: pankajafajalatt

Ma eldöntöttem, a csalódások elkerülése végett NEM leszek paleo. Vicces, hogy amikor legutóbb találkoztunk, és haladtam a közösen megbeszélt pont felé a MOM Parkban, ahonnan remekül elkéstél, balra fordítom a fejem, és mi az első sajtótermék, ami szemembe ötlik az újságosnál? A Paleolit nevű kiadvány, amit eddig soha, de soha nem szúrtam ki. Persze nem kaja, hanem valami ősállat nézett vissza rám, el is rántottam a fejem.

Eddigi leírásaid mind egytől egyig élveztem, de azért a szélmalomharc néha eszembe jut, amikor ellátogatsz a város legkülönbözőbb pontjain fellelhető alter helyekre. Fogalmam sincs, a tegnapi ebédünk paleo-e vagy sem, de azért elmondom, mert irtó finom volt. Csináltam fahéjas paradicsomlevest, és hogy maradjunk a retro vonalon, mellé főztem betűtésztát.

vereblajos.jpg

Kiraktam a veréblajost belőle, hátha érzed a törődést. Aztán egy hirtelen indíttatásból kifolyólag előkaptam a piros curry pasztámat, és egy nagy lábosba dobáltam hagymával, fokhagymával, gyömbérrel, sütőtökkel, bébi spenóttal, ceruzababbal és paradicsommal együtt. A végén kapott egy csomó petrezselymet is. Színes és szép is lett egyszerre. Ezt vajon ehetnél?

Este viszont elmentem egy fogadásra, ahol Bereznay Tamás séf isteni csirkés-rákos-kókusztejes curryt készített sok korianderrel, és rizs is volt hozzá. Vetekedett az enyémmel. :)

Ma megújult erővel kipattantam az ágyból és nekiálltam jógázni. Sajnos a jóga ebben a korban akkor működik igazán, ha rendszeresen csinálod, és ez most ügyes-bajos dolgaim miatt kimaradt. Nyújtózkodtam, fájt, lehajoltam, recsegett, ropogott, de olyan szépen sütött a nap, hogy meg kellett csinálnom a napüdvözlet gyakorlatsort. Aztán jött még néhány állat: gólyaállás, gólyaállás terpeszben, lefelé néző kutyapóz, kobrapóz, sáskaállás, tevepóz és nyúlpóz. A végére hagytam a hullapózt, mikor máskorra.

Tudom, hogy szereted az állatokat, próbáld ki, mert jót tesz a hátadnak, a légzésednek és egyáltalán sokkal jobban fogod érezni magad!

Szólj hozzá!

Címkék: egészség fogyókúra jóga életmódváltás

A bejegyzés trackback címe:

https://paroskintorna.blog.hu/api/trackback/id/tr426786447

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása