HTML

Páros Kintorna

Ez egy egészségblog. Mi ketten - Balázsy Panna és Gellért Gábor - eldöntöttük, hogy rendbe rakjuk magunkat testileg-lelkileg. És megmutatjuk, hogy ez kortól és állapottól függetlenül lehetséges.

 

mozgás   étkezés   helyreállítás   hagyományos   alter   más

Romantikus film

2014.03.12. 20:57 :: pankajafajalatt

Gondolhattam volna, hogy a láncfűrész előbb-utóbb elő fog kerülni. 

Nyilván fogyókúrázol. Ilyenkor az emberből előjön a sorozatgyilkos, meg a tojásra rajzolt arcocska.

Nem tudom, mire számíthatunk a következő napokban. Szerintem pár hét múlva már jobban leszel. Ma láttam egy régi kedves kolléganőnket, aki paleo diétával, aztán pedig kettlebell edzésekkel a Gwyneth Paltrow-Madonna ligába tornázta magát. Az átalakulás lenyűgöző és látványos volt, milyen kár, hogy ilyen sok időbe telik. Nekem nagyon tetszene, ha pislognék párat, és már sikerülne is.

Tini koromban diétáztam pár napig, parizer-trappista vonulat, kenyér nélkül, abból is elég kevés. Amikor már szédelegtem, abba is hagytam. Aztán néhány éve kipróbáltam azt a ma csak gyümölcs, másnap csak víz, stb. diétát, és a víz napon olyan migrénes fejfájást kaptam, ami három napig tartott, azaz pont három nappal tovább, mint a diétám.

Nekem nem jön be semmi drasztikus, egyszerűen nem vagyok úgy összerakva. Finoman, lassan, szépen, mint egy kedves, romantikus filmben, semmi láncfűrész. Meg tojás arc.

Én a lassú udvarlás híve vagyok. Szépen ráveszem a testem, hogy mostantól ne akarjon este is finomakat kajálni, ne gondolja, hogy kell nekem ebéd után valami édesség, vagy kóla. A kóla úgyis a láncfűrészes gyilkosság tetthelyének felpucolására szolgál. 

Sajnos ma este a medvehagymás csavart kenyér győzött. Holnap elhívom randira a szervezetemet.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://paroskintorna.blog.hu/api/trackback/id/tr885857635

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása