HTML

Páros Kintorna

Ez egy egészségblog. Mi ketten - Balázsy Panna és Gellért Gábor - eldöntöttük, hogy rendbe rakjuk magunkat testileg-lelkileg. És megmutatjuk, hogy ez kortól és állapottól függetlenül lehetséges.

 

mozgás   étkezés   helyreállítás   hagyományos   alter   más

Nem akarom.

2014.03.05. 10:44 :: pankajafajalatt

Gábor, most pont ezen a szép, napsütötte, kellemesen tavaszias napon kell ilyeneket írnod nekem?

Most arra késztetsz, hogy bevalljam, voltam én is ilyen felmérés izén. A súlyom nem akkora gáz, de az izom-zsír arányt jól sejtettem - maradjunk annyiban, hogy meg kéne fordítanom a két számot. Sajnos, nem vagyok varázsló, ezért dolgozni kell rajta. 

De hogyan és mikor?

Már így is korán kelek. Ne kérd, hogy fél órával még korábban. Nagyon szeretek aludni. Lustálkodni még jobban. Estefelé, amikor végre hazatalálunk, már olyan de olyan fáradt vagyok... Madonna megmondta, hogy akármilyen fáradt, edz egy csöppet és utána sokkal jobban lesz. Vannak nekem is ilyen élményfoszlányaim, de kopnak. Marad a hétvége. Akkor viszont takarítani kell, végre rendes ebédet főzni, szülőket látogatni, talán színházba eljutni. Megfogadom, hétfőtől! Aztán kezdődik a fent említett körforgás, újra és újra. Azért néha előveszem Cindy-t és Ali-t, és tornázom a tévé előtt. Pedig utálok a tévének tornázni. Sokkal jobb lenne csapatban. De csapatban edzeni alsó hangon is három órás elfoglaltság. Elmenni a helyre, átöltözni, egy órás edzés, aztán zuhany, lassú felöltözés, megint utazás. Nagyon faksznis.

Én is kaptam étrendi naplót. Kicsit kitöltöttem, de rájöttem, azért egészen könnyen megy a felejtés, hogy nehogy rögtön hazugságnak nevezzem, amit nem írok bele. Olyan gyorsan betelt volna az oldal :) 

Mondom valami pozitívat is. Soha nem szállok liftbe, akárhányadikra is kell menni (bár most hétvégén meghívtak minket egy zsúrba, ami a tizediken van...), megmászom a lépcsőket. Szinte mindennap elviszem a kutyát sétálni. Csak néha eszem este is valami komolyabbat. Nem dohányzom. Nem drogozok. Csak néha iszom egy pohár bort. Reggel legtöbbször egy pohár langyos vizet iszom, egy egész citrom levével. 

Igazán nagyon rendes vagyok. Vagy nem.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://paroskintorna.blog.hu/api/trackback/id/tr255844194

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása