HTML

Páros Kintorna

Ez egy egészségblog. Mi ketten - Balázsy Panna és Gellért Gábor - eldöntöttük, hogy rendbe rakjuk magunkat testileg-lelkileg. És megmutatjuk, hogy ez kortól és állapottól függetlenül lehetséges.

 

mozgás   étkezés   helyreállítás   hagyományos   alter   más

És elindult...

2014.09.11. 14:23 :: GGazigazi

Drága Panna! Éppen nem tervezem, hogy kanapén fekve nyitom meg a lelkem és a pénztárcám egy pszichológus dolgozószobájában. Jól érzem magam, és mivel tudom az okát, örülök is neki.

A másik kérdésedre válaszolva: valóban elkezdtem a teljes megújulási programot. Nem könnyen, de elkezdtem. Tehát nem ettem fagyit, bár elismerem, a vágy leküzdésében segítségemre sietett az időjárás. A kontinentális klíma már többször a fejemre koppintott. „Halló, itt az ősz!” Nagyjából ezt kiabálta. Aztán alátámasztotta valami hűvös nyálkával, ami éppen most is a bőrömön kap gellert, mert egyelőre nem vagyok hajlandó hosszú ujjú felsőket felvenni.

Te tudod, mert hosszú idő óta ismerjük egymást, hogy már egyszer leadtam körülbelül negyven kilót, méghozzá a paleolit táplálkozás segítségével. Nem volt bajom a paleolit életmóddal, mégis idővel feladtam. Az oka pedig egyszerű. Egy idő után már nem tudtam mit egyek. És nagyon szabadosan kezeltem a lehetőségeket. Túl sok gyümölcsöt ettem, főleg szezonban. Néha megtettem, hogy vettem egy kiló szőlőt, és egy ültő helyemben befaltam. Megettem mellé húsz deka kemény sajtot. Mondjuk azt én döntöttem el, hogy mi számít kemény sajtnak. Nem vagyok abban biztos, hogy nem sértettem meg nap mint nap az alapelveket. De nem tudtam, mit egyek. Úgy éreztem, hogy a paleolit táplálkozás – ha komolyan veszed a követelményeket – túl sok időmet veszi igénybe. Mindig főzni kell, mindig spécit kell főzni. Az alapanyagok gyakran borsos áruak. Nem lehet mindig szalonnás tojást enni reggelire. Nem lehet mindig házi kolbászt szerezni, ami nincs tele tartósítószerrel. És hiába mész be a henteshez sült húst enni, mert valószínűleg étolajban sült ki a pecsenye. És máris nem paleolit az ételed! De most abbahagyom a károgást. Nekifogtam újra, és elmondom neked az összes tapasztalatomat. Végigjárom a paleolit evőhelyeket, a piacokat. A mozgásról is van elképzelésem, ami nélkül egyébként a fogyás nehézkes, és csúnya testet eredményez. Azt is megírom!

Ezek a terveim. Most egy videót csatolok a mondandómhoz! Végre felkerült a youtube-ra a „Bábel – Hesnával a világ!” étkezésről szóló epizódja. A címe: „Hogyan etetnek meg minket!” Jó szórakozást kívánok hozzá!

Szólj hozzá!

Címkék: egészség fogyókúra paleolit

A bejegyzés trackback címe:

https://paroskintorna.blog.hu/api/trackback/id/tr466688905

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása