HTML

Páros Kintorna

Ez egy egészségblog. Mi ketten - Balázsy Panna és Gellért Gábor - eldöntöttük, hogy rendbe rakjuk magunkat testileg-lelkileg. És megmutatjuk, hogy ez kortól és állapottól függetlenül lehetséges.

 

mozgás   étkezés   helyreállítás   hagyományos   alter   más

Csalamádé

2014.02.13. 20:22 :: pankajafajalatt

Nem tudtam, honnan is tudhattam volna? Az ember nem találkozik csak úgy egy fogyókúrás dokival. Te is azért találkoztál vele, mert már akkor, a rádióban töltött közös munkás éveink alatt elhatároztuk, hogy csinálunk valamit, ami nemcsak nekünk jó, de segíthet az egészségükért aggódó, esetleg túlsúlyos hallgatókon is. 

Sőt, tovább is mentünk. Nem akartunk pusztán egy fogyókúrás dokinál megállni. Szabó Gyuri bácsival a gyógynövények varázslatos világát ismertük meg, és megtudtuk, szinte mindenre van természetes "gyógyszer". Bálint Gyuri bácsi is sokat jött, nagyon szerettük a vele töltött órákat, mert olyan napsugaras életérzést hozott magával, hogy még a lehetetlen balesete után is többször elmentünk hozzá a lakására is. Megszerettük.

Kaldeneker Gyuri barátom is sokat jött, ő minden receptjébe belecsempészi a színes zöldségeket és az illatos zöldfűszereket. A rozmaringot valójában nála értettem meg igazán, addig csak egy volt a sok közül, de nála új értelmet nyert. Nyársnak is kitűnő, és a rozmaring szárának aromája átjárja a húst és most akkor kérnék is egy ilyen nyársat. Salátával akár ehetnénk is vacsorára. 

Sajnos itt kell megjegyeznem, hogy az előbb vacsoráztunk. A gyerekek amerikai palacsintát akartak enni. Aztán ők potyogtatták a kanálnyi tésztát a serpenyőbe. A recept 8 darabot ígért, de valahogy legalább 16 lett belőle. Volt itthon juharszirup meg lekvár is és még joghurt is került néhányra. Nem maradt belőle. 

Most persze ennek nem örülök. Ma is elhatároztam, hogy amint hazaérek, tornázni fogok. Ebből az lett, hogy még a kutyát se vittem el sétáltatni. Nem állt szándékomban enni, és befaltam vagy négy palacsintát. Ebédre csak salátát ettem, de ezzel a remek vacsival asszem kidobtam az ablakon a napközbeni próbálkozásokat. Holnap is salátát fogok ebédelni :)

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://paroskintorna.blog.hu/api/trackback/id/tr775813264

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása